Bar U Zlaté plachty (Whispering)

07.05.2012 21:39

C               G7      C    G+

V San Franciscu u Zlaté plachty

C               G7             C   G+

pil Jim plavčík z podloudnické jachty

Emi         H7     Emi

patronce se do očí díval

A           D7       G7

a přitom ji písničku zpíval.

 

C                    H7

Má krásná zlatovlasá paní

C                      F+  A7

slunce se nad horizont sklání

D7                   G7

zvedáme kotvy, jeďte s námi

C       A   D          G7        

váš muž ať se potěší vzpomínkami

C                    H7

za chvíli vítr napne lana

C                     F+  A7

sám bůh ví kde budeme z rána

D7                  G7

pojedem spolu kolem světa

Dmi          Fmi   C

budu vás mít věčně rád.

 

Třetí noc se chýlila k ránu

leží plavčík v srdci nožem ránu

jeho milá lká hlavu v dlani

a nad ní se kapitán sklání.

Mám paní nerad planá slova

budete žena pirátova

líbíte se mi svěží mladá

proto jsem zabil co jste měla ráda

pojedem spolu kolem světa

snad na tři dny snad na tři léta

od nynějška jste moje žena

než vás přestanu mít rád.

 

Za čas v Smirně Arab ji koupil

pak zas jiný v cestu ji vstoupil

otrokyně po létech sivá

tichounce si písničku zpívá.

 

Byl kdysi bar u Zlaté plachty

přišel tam plavčík z cizí jachty

měl mě rád a já jeho ráda

byl mladý a já též byla jsem mladá

umřel a já jsem ještě žila

trpěla na nic nemyslila

jenom když svítá na tři noci

po které mě měl tak rád.