Hej priateľ môj

13.05.2012 21:35

Hej  priateľ môj

 

        G                                 C               G                                          C

  1. Hej priateľ môj, už musím ísť, citím smrti dych, už musím isť

G                          Emi             Ami   D7

Hlas neznamý mi káže tak už choď

 

Ten čas je už dávno odviatý, tak poďme spolu já a ty

 

       Kým život nado mnou vládu ešte má

 

 

R: Hej veď len počúvaj, volá ma môj rodný kraj

 

     Len jeho zem pre mňa miesto má

 

     Ja chcem usnúť v kraji tom, hej kde je môj rodný dom

 

      Ó nech mám len dosť síl

 

 

  1. Hej počuješ, znie to až sem, volá ma k sebe rodná zem

Domov, čo som smutný opustil

Čas tak naspäť dať a uvážiť, kedy má človek právo žiť

Či patrí mi to, já už neviem sám

 

 

     R: Hej ..........................

          Len jeho..........

          Já chcem to čo som zahodil a nemám tam kde som sa narodil

          Ó nech mám len dosť síl