Hledám děvče na neděli

25.04.2012 00:00

Hledám děvče na neděli

 

G                           A7
Bloudit světem bez děvčete, žít ve stanu sám,
D7                     G    Gdim   Ami   D7
to abys měl nervy jako drát.
G                      A7
Pak se divit nemůžete, že si asi dám
                       D7
do nedělních novin inzerát.


   G      Emi   Ami       D7      G   Emi  Ami   D7
R. Hledám děvče na neděli, aby mi kamarádi záviděli,
       G    Emi   Ami     D7  G   Emi Ami     D7
aby si nemysleli, že jsem samotář.    To tedy ne.
G     Emi    Ami           D7       G     Emi  Ami
Rozhlížím se v jednom kuse,
D7       G     Emi  Ami
dokonce ve vlaku i v autobuse,
D7          G   Emi   Ami   D7   G  C  G
den ke dni počítám a trhám kalendář.
   H7                     C
Až najdu tu pravou z vlastního popudu,
   A7                       D7
ať snědou, či plavou, tyhle detaily už svěřím osudu.
G      Emi    Ami     D7
Hledám štěstí kolem sebe,
                G     Emi  Ami      D7
chtěl bych mít pod širákem kousek nebe,
         G      Emi  Ami   D7  G   C   G   (D7)
já už tu poustevníka dělat nebudu.

Potkal jsem ji na Sázavě, kývla na pozdrav,
v jejích očích jsem se utopil.
Měla husí brko v hlavě, učiněná squaw,
Tak jsem ji svý srdce vyklopil:

R.