Jen já a můj kůň

07.05.2012 20:56

jen já a můj kůň

 

D Gmi A7

(D)    A7 Ao A7       D Do D

Hola hou,      hola hou,

            A7     Ao    A7               D

kde jsi děvče moje milé hola hou

 

D                    D7           G       Gis o D   

Tam daleko za horama  čeká děvče mé,

Hmi  Fismi        Hmi           A Emi A7

 malá dívenka se zlatou kadeří

             D                     D7                    G                       Giso

dřív než slunko jasné mrak zacloní, budu s koněm svým zas u ní

D      H7     Emi7  Ao   A7

naše srdce lásku si svěří

 

D                                                       A7

Jen já a můj  kůň jedem dálavou sami     hola hola halihou

                                                          D

jen já a můj  kůň se svými vzpomínkami     hola hola halihou

                                              D7   G    G7               Gis o  

cesta vede nás krajem do daleka     do modravé dáli

D                  H7             Emi           A7      D          G7           Gis o

tam na nás děvčátko s modrýma očima čeká     hej kamaráde

D                 H7              Emi           A7      D

tam na nás děvčátko s modrýma očima čeká    

          A7...........D                 A7     Ao        A7           D

hola hou hola hou, kde jsi děvče moje milé hola hou

 

 

Můj malý kůň grošovaný, ten mi rozumí

je to mého srdce starý kamarád

dnes mně nese opět k mé nevěstě

a já mu zpívám po cestě melodii, kterou má tak rád