Zuzka Zuzička

07.05.2012 21:32

Cmi

 Zuzu, Zuzu, Zuzulienka, nie si silná ani tenká,
G7                  Cmi

si tak akurát, preto ťa mám rád.

 Líčka máš ako tá ruža, potrebuješ už len muža,
 ak ma rada máš, za mňa sa vydáš.

 

Cmi                                                         As
Jaj, Zuzka, Zuzička, krásna si ako  ružička,

G7                                   Gdim Esdim   Cmi

sladké pery máš, keď ma bozkávaš.

Jaj Zuzka, Zuzička, daj že mi z tvojho srdiečka,
 ak ma rada máš, celé mi ho dáš.

 

      Fmi           B7              Es                     
Prečo sa  necháš,  od mňa  toľko prosiť,

D7                        G7                             Gdim   Es dim

 veď ťa chcem na  rukách nosiť.

 Jaj Zuzka, Zuzička, daj že mi z tvojho srdiečka,
 ak ma rada máš, za mňa sa vy dáš.